Nie masz produktów w koszyku.
Pomoc: Status zamówienia
Jaki jest status zamówienia?
Status zamówienia otrzymasz drogą mailową za każdym razem, gdy ulegnie on zmianie. Możesz również śledzić status zamówienia w swoim profilu (tylko zalogowani użytkownicy).
Nowe - Otrzymaliśmy Twoje zamówienie.
Oczekujące - Zamówienie zostało zweryfikowane przez konsultanta. Trwa oczekiwanie na płatność.
Potwierdzone - Otrzymaliśmy potwierdzenie płatności zamówienia. Zamówienie zostało przekazane do realizacji.
Anulowane - Zamówienie zostało anulowane, np. z powodu braku płatności.
Jak sprawdzić, czy kwiaty zostały doręczone??
Status Potwierdzone oznacza, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z terminem. W przypadku ewentualnych trudności z dostawą Biuro Obsługi Klienta Poczty Kwiatowej® kontaktuje się ze zleceniodawcą.
Status nie ulegnie zmianie po zrealizowaniu zamówienia, taka informacja nie jest przekazywana automatycznie. Istnieje możliwość uzyskania informacji o statusie przesyłki drogą mailową na adres [email protected] lub telefonicznie, kontaktując się Biurem Obsługi Klienta pod nr 22 828 95 95.